Saturday, April 2, 2011

kehidupan sebagai mahasiswa ....

hallo assalamualaikum, adoi sedikit pening sebab bnyak asaiment nak kena buat ngan test berterabur minggu ni.hidup sebagai student U memang lah best,tapi banyak benda la kita kena lalui untuk capai cita2 yang kita impikan.macam aku,aku ambik kos'metik'..haha gurau jaa..aku ambik kos marine engineering.


kos ni aku cakap kat korang..PEERRRGGGHHHH..dia punya tense agak mencabar kejantanan la(bagi lelaki kena cakap jantan).sapa x tahan mental memang akan quit awal2 la...



ni baru semester 2.fuhh..rasa mcm nak botak tengah kepala aku.. aku rasa macam dah nak final sem..mencabar sungguh..dengan subjek SOLAS(safety of life at sea),thermodynamic,shipboard electro-technology.cukup combination ni buat otak aku lingkup laa...rasa kepala aku macam pressure cooker laa..haha..xpa2 dugaan belajar memang mcm ni..kalau nak berjaya memang ni halangan yang kami kena tempuh..walau macam mana pun aku akan survive aliran ni kalau dah ini takdir hidup aku..(ayat pasrah x bleh blah..haha).kepada kawan2 aku yang berhajat nak tukar kos tu,korang pikir la masak2...jgn menyesal nt dah laa.. aku x nak tersalah jalan nanti..cukup aku ambik pengajaran member aku yg dah spark wayar dalam kepala dia..ngeri aku..aku x nak la jadi mental..aku terlalu muda untuk jadi gila...ommaigaaddd...tanak laa...mintak simpang malaikat 44.... bukan apa..


aku dah kata kat mak sedara aku yang dok kondem aku kata kos ni x bagus laa..x masuk U awam laa..aku kata kat dia..tunggu lagi 10 tahun aku akan buktikan kat dia..baru dia akan buka mata kat aku..hehe ,biadab la aku nee...xpa..aku akan buktikan kat suma...anak abah aku pun boleh berjaya jugak..(steady laaa..)papehal...aku redha ngan ketentuan hidupku...aamin....

No comments:

Post a Comment