Thursday, May 19, 2011

kenapa kita tak patut tengok Melodi di TV3 ?

Selamat sejahtera ke atas kamu a.k.a Assalamualaikum ke atas kamu semua.hari ni aku nak cerita cerita entry pasal rancangan telivisyen kat TV3.First of all, kita sendiri telah diajar dalam agama Islam supaya tidak mengaibkan orang lain dan menyebarkan fitnah.Korang semua pun tahu apa hukum bagi kesalahan-kesalahan yang aku telah 'mentioned'kan di atas.



Nauzubillah minzalik..mintak simpang la.. Apa-apa pun, aku tak boleh nak kata apa..mak aku pun suka jugak tengok cerita ni..kononnya sensasi la sangat hidup-hidup selebriti ne.Kalau wartawan ni tak mendedahkan sikap buruk artis-artis ni,masyarakat pun takkan terikut-ikut dengan semua perangai buruk artis tu...whatdefakk...sikap masyarakat kita kat Malaysia ni memang kebanyakannya macam tu laa..sebab tu la rating rancangan ni boleh kata tinggi la jugak dari banyak-banyak rancangan kat tv3. Sebab apa rating dia tinggi?? sebab rancangan ni dibarisi wartawan-wartawan yang berani mati bertanyakan soalan-soalan panas,cepumas,membunuh,dan memalukan kepada artis-artis di Malaysia. Ada ka patut depa tanya kat Adira A.F sama ada dia suci ke tak lagi, sebab ada rumor yang kata dia ne pengkid.



Bengong betul la ngan wartawan-wartawan ni.Tu semua hak depa.Tak ke malu besar Adira ni?Mungkin tu la bayaran untuk dia terlibat dalam dunia hiburan ni Depa pun ada life ~.kita pun tak patut ambik tahu jugak hal depa. Bak kata orang,kubur masing-masing. Tapi kubur tanah yang sama..haha..adoi..Dulu aku cukup berbulu dengan mamat rambut ketak-ketak ni.
BraderTerjah laa

.

.Nas ahmad.entah kenapa,menyampah aku tengok.Tambah-tambah pulak dia ni muncul dalam Mentor,bertambah bengang aku. Apa-apa pun aku menyeru orang ramai..abaikanlah rancangan yang memalukan anak bangsa dan masyarakat di negara kita ni. Jika anda percaya kita dikurniakan akal,anda akan berfikir tentang keburukan yang aku cerita ni. Adioss~

No comments:

Post a Comment